Friday, April 18, 2014

Blue Teapot for A Dear Friend.

Blue Teapot by me :)

Good afternoon amigos and thank goodness for kids who -sometimes- nap really well! So, let me show you this cute blue teapot I just finished for my friend Luisa Maria before they wake up! I love how the colors work together. And, if you understand Spanish, all of the words written around it have to do with the things Luisa Maria and I eat when we're together. We like to eat... a lot. We often joke that maybe it's a good thing she's moving away (sniff, sniff) so we both can stop gaining weight! hahaha

Buenas tardes gente linda! Y... gracias a la vida por ninos que -de vez en cuando- duermen una larga siesta! Entonces, dejenme que les muestre esta tetera azul que recien termine para mi amiga Luisa Maria... antes de que ellos se despierten! Me gusta como quedaron los colores. Y, todas las palabras escritas alrededor son representativas de las cosas que comemos cuando ella y yo estamos juntas. Nos gusta comer... un monton. Siempre nos reimos cuando hablamos de que tal vez sea mejor que ella tenga que mudarse (aunque me ponga triste), asi las dos podemos dejar de engordar tanto! jaja

Happy Easter everyone! Felices Pascuas a todos!

Candela

2 comments:

  1. Amiga, que amor, me hiciste llorar...te quieroooo!! Me encanta la teterita y todas las palabras escritas, besitos!

    ReplyDelete
  2. Amiga! Me alegra que te guste! Mientras... a seguir comiendo :)

    ReplyDelete